سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود تحقیق و ppt

پایان نامه با موضوع پدیده طلاق واثرات روانی آن بردانش آموزان مقطع ابتدائی جهت دریافت کارشناسی در رشته علوم تربیتی و روان شناسی در سایت قرار گرفته شده است .این پروژه در 62 صفحه تنظیم وگردآوری شده و به پدیده طلاق واثرات آن بر روحیه دانش آموزان مقاطع ابتدایی می پردازد.این پروژه کامل ونایاب رو از دست ندهید.

سرفصل ها :

3333333333 3333333333333333333

 

 

مشخصات فایل:

موضوع : پدیده طلاق واثرات روانی آن بردانش آموزان مقطع ابتدائی

نوع فایل : word در یک فایل زیپ شده

تعداد صفحات : 62

حجم فایل : 8 مگابایت

 


برای دانلود بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 



تاریخ چهارشنبه 93 دی 24
نظر

درپست جدید یک پروژه جهت دریافت درجه کارشناسی در رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار در مورد طراحی سایت مخصوص فروش لوازم خانگی قرار داده شده است .این محصول به طورکامل از اول تا انتها درباره نحوه ساخت سایت لوازم خانگی توضیحات لازم را بیان نموده است.دانشجویان رشته کامپیوتر این محصول باارزش رو ازدست ندهند چون بسیار نایاب می باشد.

سرفصل ها :

77777777777777845

7898

 

 

مشخصات فایل:

حجم فایل : 2 مگابایت

موضوع :  پروژه طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

نوع فایل :  word

تعداد صفحات : 47

برای دانلود بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 



تاریخ چهارشنبه 93 دی 24
نظر

در این پست برای شما دانش آموزان عزیز دبیرستانی پایه اول پاورپوینت درس ادبیات فارسی را به طور کامل برای دانلود قرار دادیم که تمام نیاز های شما از این کتاب را رفع می کند.این پاورپوینت جامع مشتمل بر115 اسلاید می باشد که به تمام مباحث این کتاب می پردازد پس این فایل ارزشمند رو از دست ندهید.

00

مشخصات فایل

موضوع : پاورپوینت ادبیات فارسی کلاس اول دبیرستان 

تعداد صفحات :  115

حجم فایل : 9  مگابایت

نوع فایل :  ppt

برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 

 


کلمات کلیدی :دانلود پاورپوینت مستقیم ادبیات فارسی اول دبیرستان,دانلود پولی پاورپوینت ادبیات فارسی اول دبیرستان,پاورپوینت ادبیات فارسی اول دبیرستان,پاورپوینت ادبیات فارسی اول دبیرستان در ایران,پاورپوینت کامل وجامع درباره ادبیات فارسی اول دبیرستان,دانلود پاورپوینت تحت عنوانادبیات فارسی اول دبیرستان,پاورپوینت علمی درمورد ادبیات فارسی اول دبیرستان , پاورپوینت برای دبیرستان درباره ادبیات فارسی اول دبیرستان,پاورپوینت با اسلاید های زیاد درباره ادبیات فارسی اول دبیرستان ,پاورپوینت قشنگ ادبیات فارسی اول دبیرستان ,دانلود پاورپوینت با موضوع ادبیات فارسی اول دبیرستان,دانلود پاورپوینت جدید ادبیات فارسی اول دبیرستان,زیباترین پاورپوینت درباره ادبیات فارسی اول دبیرستان,دانلود پاورپوینت درسی تحت عنوانادبیات فارسی اول دبیرستان,دانلود مستقیم پاورپوینت ادبیات فارسی اول دبیرستان,


 



تاریخ سه شنبه 93 دی 23
نظر

در این پست پایان نامه ای از رشته علوم تربیتی با موضوع تاثیررنگ‏ های روشن بر روحیه دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور قرار داده شده است ..این پایان نامه شامل 60 صفحه از نوع word  می باشد که شما میتوانید آن را بالینک مستقیم از سایت ما دانلود کنید.این پروژه شامل پنج فصل همراه با پرسشنامه آماده می باشد پس این تحقیق ارزشمند رو از دست ندهید.درضمن این فایل مختص به همین سایت است و در سایت دیگری وجود ندارد.

فهرست مطالب :

888888888888 999

 

 

مشخصات فایل

موضوع :  بررسی تاثیر رنگ‏های روشن بر روحیه دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور

تعداد صفحات :  60

نوع فایل :  word در یک فایل زیپ شده

حجم فایل :  500 کیلو بایت

سازنده : DownloadppT.ir


برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 



تاریخ سه شنبه 93 دی 23
نظر

در این پست پاورپوینتی با موضوع تعاون وهمکاری رو که محصول سایت دانلود پی پی تی می باشد رو برای دانلود آماده کرده ایم .این پاورپوینت شامل بخش هایی چون : معنای تعاون ، تعاون و همدلی در روایات ،آثار همدلی و تعاون ، موانع تعاون ، نتیجه گیری وارایه پیشنهادات می باشد پس بهتر است این محصول بی نیر رو از دست ندهید.


pooo

 

مشخصات فایل:

موضوع : پاورپوینت با موضوع تعاون وهمکاری

نوع فایل : ppt

تعداد صفحات :  18

سازنده : DownloadppT.ir

حجم فایل :  1 مگابایت

 

 

 

 

 

برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 

 



تاریخ سه شنبه 93 دی 23
نظر

این پست مربوط به پایان نامه با موضوع نقش شهرهای کوچک درتوسعه روستاهای پیرامونی مختص کارشناسی وکارشناسی ارشد رشته جغرافیا وبرنامه ریزی روستایی می باشد .این تحقیق کامل مشتمل برپنج فصل است که به این موضوع پرداخته است.شما میتوانید این پروژه نایاب را از سایت دانلود پی پی تی به صورت مستقیم دانلود کنید. این فایل ارزشمند را ازدست ندهید.

بخشی از فهرست مطالب :

 177741174133333  

 

مشخصات فایل:

موضوع :   نقش شهرهای کوچک درتوسعه روستاهای پیرامونی

نوع فایل :  pdf

تعداد صفحات : 217

سازنده : DownloadppT.ir

حجم فایل :  6  مگابایت

 

برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 

 



تاریخ سه شنبه 93 دی 23
نظر

در این پست  پایان نامه با موضوع آنالیز کوواریانس مربوط به رشته ریاضیات و آمار می باشد.که این پایان نامه  مربوط به دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور می باشد .این محصول دارای 57 صفحه ، آماده دانلود می باشد. هر انچه که شما درباره انالیز کوواریانس می خواهید میتوانید در این پروژه پیدا کنید.

فهرست :

111111

قسمتی از مقدمه  :با توجه به مباحث آنالیز واریانس، برای شروع موضوع آنالیز کوواریانس می‌توان چنین گفت که: علاوه بر متغیر وابسته y ممکن است یک یا بیش از یک متغیر کمی وجود داشته باشد که می‌توان در هر واحد (یا موضوع) تجربی در یک حالت آنالیز واریانس اندازه‌گیری کرد. اگر به نظر برسد که متغیرهای اضافی ممکن است بر برآمد آزمایش تاثیر بگذارد، می‌توان آنها را به عنوان متغیرهای مستقل (xها) به مدل اضافه کرد که در این صورت آنها را متغیرهای کمکی یا همراه می‌نامند. آنالیز کوواریانس گاهی اوقات به صورت روندی از آنالیز واریانس در رگرسیون قلمداد می‌شود و....

مشخصات فایل

موضوع :  آنالیز کوواریانس

نوع فایل :  word

تعداد صفحات : 57

سازنده : DownloadppT.ir

حجم فایل : 2 مگابایت

 

برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی



تاریخ دوشنبه 93 دی 22
نظر

در این پست پاورپوینت با موضوع نبرد و جنگ رستم با سهراب از سری داستان های شاهنامه ابوالقاسم فردوسی  رو به صورت مستقیم از سایت ما دانلود کنید.همچنین در بخش دوم این پاورپوینت معرفی انواع آلات جنگ در زمان های قدیم رو شاهد هستیم این پاورپوینت زیبا رو از دست ندهید.

 

سر فصل ها:

1 . معرفی فردوسی

2. متن شعر به همراه معنی آنها

3. کلمات مهم و معنی فارسی روان آن

4.معرفی انواع آرایه های ادبی به کار رفته شده در شعر

5.  معرفی انواع آلات جنگی کهن

6. تصاویر واقعی از سلاح های جنگی

 

Untitled

مشخصات فایل

موضوع : پاورپوینت نبرد رستم وسهراب

نوع فایل : ppt

تعداد صفحات : 44

سازنده : DownloadppT.ir

حجم فایل : 18 مگابایت

 

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی



تاریخ دوشنبه 93 دی 22
نظر

محصول جدید سایت ما یک  پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته علوم تربیتی  ( مشاوره و راهنمایی ) با موضوع بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به اعتیاد به مواد مخدر  می باشد. این پایان نامه با فرمت ورد و به تعداد 110 صفحه تنظیم گردیده است و دارای بار علمی نسبتا بالایی می باشد شما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیز این پروژه را با لینک مستقیم از سایت دانلود پی پی تی دریافت نمایید .در ضمن این فایل نایاب است و مشابه خارجی در سایت های دیگر وجود ندارد.

121314

 

 

مشخصات فایل

موضوع :  بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به اعتیاد به مواد مخدر

نوع فایل :  word  در یک فایل زیپ شده

تعداد صفحات :  110 

سازنده : DownloadppT.ir

حجم فایل : 700 کیلو بایت 

 

 

برای دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی



تاریخ یکشنبه 93 دی 21
نظر

در این پست  یک پایان نامه دررشته جغرافیا وبرنامه ریزی روستایی با موضوع عوامل مؤثر بر الگوی کشت زراعی و تأثیر آن بر اوضاع اجتماعی اقتصادی خانوارهای روستایی که مختص مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد می باشد .شما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیز این پایان نامه منحصر به فرد رو از سایت ما دانلود کنید .در نظر داشته باشید این پایان نامه فقط در این سایت میتوانید پیدا کنید چون در جای دیگری وجود ندارد.

سر فصلها :

 فصل اول پایان نامه : طرح تحقیق

طرح مسأله/ اهمیت و ضرورت تحقیق/ پیشینه تحقیق / فرضیه های تحقیق/ اهداف تحقیق/ مراحل و روش انجام تحقیق/ روش مطالعه و ابزار گردآوری اطلاعات/ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات/ جامعه آماری و تعداد نمونه / حجم نمونه و روش نمونه گیری/حجم نمونه و روش نمونه گیری/تعریف واژگان کلیدی

فصل دوم پایان نامه : ادبیات موضوع و مبانی نظری تحقیق

عوامل طبیعی (فیزیکی) مؤثر بر الگوی کشت زراعی/ توسعة پایدار/ کشاورزی پایدار/ پیشینة آغاز کشاورزی در ایران / بررسی عوامل و نهادهای مؤثر بر کشاورزی و الگوی کشت / توسعة کشاورزی / و..........

فصل سوم پایان نامه : شناخت ویژگی های جغرافیایی شهرستان ..

بررسی و شناخت جغرافیایی شهرستان.. /موقعیت جغرافیایی   / آب و هوا/ زمین شناسی /  ناهمواریها /ویژگیهای طبیعی  / دما/آب های زیر زمینی/سیستم های فشار و باد/ منابع آب/ رودخانه ها / بارش/و..........

فصل چهارم: یافته های تحقیق

مقدمه/ یافته های توصیفی  / ویژگی های عمومی کشاورزان/ سواد/ شغل اصلی/ مالکیت ارضی/ هزینه تولید محصولات زراعی / منبع تامین آب زراعی/ مالکیت ماشین آلات زراعی و..........

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

Thesis_Kolah1_jpg

مشخصات فایل

موضوع : عوامل مؤثر بر الگوی کشت زراعی و تأثیر آن بر اوضاع اجتماعی اقتصادی خانوارهای روستایی

نوع فایل :      word

تعداد صفحات :     218  صفحه

سازنده : DownloadppT.ir

حجم فایل :     8 مگابایت


جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نمایش تصویر در وضیعت عادی



تاریخ یکشنبه 93 دی 21
نظر